3060131306 |
Coordinació de l'etapa d'Infantil a Sant Joan Despí |
2019-2020 |
Taller d'equips de centre. Educació Infantil |
|
|
|
11/11/2019 - 19/5/2020 (10 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
LLA El Timbal |
|
c. Tambor del Bruc, 2 (Sant Joan Despí)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat V
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Amb aquesta activitat es vol crear un espai de reflexió i debat al voltant de la qualitat educativa a l'etapa de l'educació infantil.
El punt de partida són les experiències, negits i èxits dels propis centres que contrastarem amb documentació bibliogràfica actual i la participació de persones expertes quan la situació ho requereixi.
Algunes sessions del debat es faran de forma virtual aprofitant l'espai de formació i intercanvi d'experiències del servei educatiu amb la plataforma moodle.
|
| |
Objectius |
Compartir estratègies de gestió davant problemàtiques comunes dels centres
Incorporar solucions pròpies per a diferents situacions en la gestió del centre
Definir línies d'actuació comunes per a la zona
|
| |
Continguts |
Treballar al voltant de temes d'interès com el trapàs d'informació, metodologies de treball...
Eleborar documents marc d
organitzatius de centre
Enfortir la xarxa de la zona
|
| |
Formador/a |
Núria Mañé
|
| |
Avaluació |
- Es farà un seguiment de l'assistència
- Es farà seguiment de les tasques que es demanen a cada sessió.
- Recollir les opinions de les persones participants
- Entrevista amb la persona responsable tant durant com un cop finalitzada l'activitat.
- Recollida de la documentació generada si aquesta es considera d'interès per a la seva difusió
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de sessions
|
| |
E-mail |
a8870302@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
11/11/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dimecres |
11/12/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dimarts |
30/06/2020 |
1230 |
1400 |
|
| |